UGT envió el día 20 de Julio de 2017 a la directora general de función pública el siguiente escrito en relación a la aplicación de la sentencia de interinos para el reconocimiento de la carrera profesional.
UGT solicita, de nuevo, que con carácter de urgencia convoque la Mesa Sectorial de la Función Pública con la finalidad de iniciar las negociaciones de la modificación de decreto referido, y así mismo se aporte el primer borrador de la norma que tiene que regular el citado derecho.
En conclusión, el fallo viene a reconocer el derecho del funcionario interino a la inclusión en el derecho a la carrera profesional, en los mismos términos que el personal funcionario de carrera, en base a la directiva 1999/70/CE el Consejo del 28 de junio.
Escrito_Carrera_Horizontal_Interinos
Seguiremos informando
FeSP-UGT-UMHUGT va enviar el dia 20 de Juliol de 2017 a la directora general de funció pública el següent escrit en relació a l’aplicació de la sentència d’interins per al reconeixement de la carrera professional.
UGT demana, de nou, que amb caràcter d’urgència convoqui la Taula Sectorial de la Funció Pública amb la finalitat d’iniciar les negociacions de la modificació de decret referit, i així mateix s’aporti el primer esborrany de la norma que ha de regular el citat dret.
En conclusió, la decisió ve a reconèixer el dret del funcionari interí a la inclusió en el dret a la carrera professional, en els mateixos termes que el personal funcionari de carrera, d’acord amb la Directiva 1999/70/CE el Consell del 28 de juny.
Escrit_Carrera_Horizontal_Interinos
seguirem informant
FeSP-UGT-UMH